zaterdag 22 juni 2013

tilda met vlinders

dit kaartje vandaag afgemaakt

gister kreeg ik het leuke spul frantage enamell binnen  dus gelijk uitgeprobeerd het is erg leuk spul en geeft een leuk efect  ook bij ging er een beetje af met verwarmen  maar heb er weer wat nieuw opgedaan  en zit het er goed op

ook wil ik deze kaart graag mee laten doen met http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/
waar het thema vlinders en kleurtjes is

en Ge WE alles mag http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/

en joy craft  wedstrijd chalenges  http://joycraftsnl.blogspot.nl/

deze tilda was ik gelijk verlieft op want ben zelf gek van vlinders  dan het leuke bankje joy er bij de ronde doilly van joy  en dan de witte bloem  wilde ook graag de gadenia bloem maken die janet had gedaan  maar kwamner achter dat ik de verkeerde stans had gekocht  maar goed heb toch geprobeerd  er die bloem van te maken ook hier weer rose frantage op  maar oe dat werd wel heet zo hoor met de heat tool hi hi

de bingostempel en het leuke hoedje wat ik had gewonnen  de banner van marianne  en de bloemmen van memorie box  en anita ik heb jou sketch hiervoor gebruikt erg leuk om te maken

scrap papier van maja en MME

wens ik jullie nog een fijne dag toe  groetjes roelie

17 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje Roelie, ik vind hem helemaal geweldig, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel anita

      je sketch was ook erg leuk om te maken

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  2. Hoi Roelie, wat een schitterende kaart! Ik vind je stempelafdrukje ontzettend mooi gekleurd! Supercreatie. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel cindy

      de stempel heb ik ingekleurd naar een online WS van nicole

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  3. Wat een plaatje ik heb deze stempel ook maar nog niet gekleurd, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel jannie

      ja ik vind hem erg gaaf deze tilda met vlinder en ben benieuwd wat jij er mee gaat maken

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  4. Wat een super gave kaart, ik vind hem echt prachtig! Gaaf spul he dat enamal!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel antoinette

      voor je compliment

      het is zeker gaaf spul dat Enamal

      gr roelie

      Verwijderen
  5. Wat is die mooi Roelie, je hebt het frantäge er prachtig op verwerkt, leuk spul hè, ook heb je weer prachtig gekleurd, ik ben helemaal weg van deze kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je corrie

      het frantage is erg leuk heb het dan ook in drie kleuren gekocht rose wit en blauw heb het zelfs op mijn borduurkaart gedaan hi hi

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  6. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met onze Ge-We Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Yvonne

      en ik vond het een leuke challenge om aan mee te doen

      gr roelie

      Verwijderen
  7. Hoi Roelie,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt! Leuke Tilda stempel en ook erg toepasselijk! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel caroline

      voor je compliment

      en vond het een super leuke challenge

      gr roelie

      Verwijderen
  8. Prachtige creatie, dank je wel voor het mee doen met de wedstrijd op het blog van JoyCrafts.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel ineke

      voor je compliment

      en is altijd leuk om met joy aan mee te doen

      groetjes roelie

      Verwijderen