donderdag 20 juni 2013

DIGi bestie,

ik zag overal deze leuke Digi van Bestsie

en heb er ook eentje gekocht  dit vond ik een hele leuke  met haar copics

verder heb ik haar ingekleurd met de flexmarkers

heb de rechthoek mal van joy gebruikt  en ook mijn gewonnen stansje van janet er bijgedaan

verder nog wat bloemen een takje  papieren doily en van jane had ik die filigraan hoekje nog

takje van nellie schape Die  en de tekst van nicole

dan het scrappapier van action  vind de vintage blokjes altijd best heel mooi

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk he Roelie, ik ben er ook helemaal weg van. Ze kleuren ook zo gaaf in. Ik vind die van jou helemaal super, het is een prachtig kaartje meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ze zijn zeker leuk met die grote ogen en het smaakt naar meer he

      dank je wel anita

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  2. Oooo Roelie, het is een schitterende kaart, mooi gekleurd, ik ben er weg van, zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel corrie

      ja ze zin super leuke deze Bestie,s

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  3. moo ik zie je berichtje niet hier staan

    dan maar even zo bedankt voor je compliment van de bestie kaart

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel antoinette

    voor je complimenten

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen