woensdag 19 juni 2013

DIgi kaartje

we hebben bij tiets http://kaarten-maken-met-tiets.clubs.nl/ weer een super leuke Digi van Krista( http://www.saturatedcanary.blogspot.nl/ )

gekregen en doen daar weer een wedstrijd mee  ik heb hem aangevraagd  en heb er weer een kaart mee gemaakt

heel veel noortjes gebruikt de ronde mal de vlinder  takjes vintage bloem weer gemaakt

dan de mal die onder de bloem zit  dan het leuke zak horlorge  en hoekje . de vierkante mal van marianne  en de post stempel ook en de nieuw banner  met tekst . het hele kleine bloemmetje is nog van nellie

de Digi heb ik weer  met de flexmarkers ingekleurd

scrappapier

wens ik jullie allemaal nog een fijne dag

groetjes roelie


8 opmerkingen:

  1. Wat is je kaartje weer supermooi geworden Roelie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel anita

      voor je compliment

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  2. Wauw, hij is prachtig Roelie, je hebt héél mooi gekleurd, mooie mallen en papier, de bloemen zijn mooi, een schitterende kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel corrie

      voor al je complimenten van mijn kaart

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  3. Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt ,dit is smullen joh!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel antoinette

      fijn om te horen dat je van mijn kaarten geniet

      lieve gr roelie

      Verwijderen