dinsdag 9 oktober 2012

zwangere Tilda

Hier een kaartje op verzoek

helaas zijn de kleuren niet zo als in echt geworden met scannen

wat heb ik hier gebruikt de doohickeys  vlaggetjes van magnolia

de tag  ook van magnolia zit aan de zijkant verstopt

wat bloemen met de bloemepons rose van nellie wat stras steentjes er bij

scrap papier van MME

een papieren doily en de prachtige ovale mal van anja van de laar

nog een hoekje van joy  en een randje van marianne

dan tila ingekleurd met de copics markers

hier zijn de kaartjes even wat minder want  ben zondag in de tuin bezig geweest met mijn schoon dochter en  heb behoorlijk last van de spieren je moet er wat voor over hebben he om een mooie tuin te krijgen
dus even kalm aan hier  dus

allemaal weer een fijne dag toe gewenst het zonnetje schijnt al weer  dus geniet er van


14 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig Roelie,mooie stansen heb je gebruikt,de vlaggetjes lijn vind ik ook schattig, mooi gekleurd, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je corrie

    voor je compliment meid

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw Roelie wat een plaatje is dit, schitterende mal is dat toch, ik vind de kleuren ook super om te zien. Een toppertje meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je anita

    fijn om te horen dat je de kleuren zo ook mooi vind

    en ja de mal is super ben blij dat ik hem aangeschaft heb.

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart,Roelie! Ik fotografeer mijn kaarten altijd. Vind ik zelf vaak mooier dan ze in te scannen. Zeker als er van die verhoogde embellishments opzitten! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je irma

    ga ik eens proberen of het dan beter word met fotograferen

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je jolanda

    voor je compliment leuk dat je ook even langs komt wippen

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Meid,
    Ik vindt het een super leuke kaart geworden!
    Knuf, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel jolanda

    voor je compliment

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het valt soms niet mee op het goed op de foto te krijgen hè... Maar wij zien het verschil toch niet en het ziet er op het blog in ieder geval prachtig uit! Erg lief stempeltje ook.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel wendy

      nee soms ben je niet helmaal tevreden met de foto inder daad

      maar de meesten vinden hem zo toch mooi

      groetjes roelie

      Verwijderen
  11. Wat een super lief kaartje zeg, ja met het fotograveren is de kleur soms ook niet zoals hij in het echchie is, maar ik vind hem super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel jannie

      klopt dat de kleur niet altijd zo over komt als die is

      dat vind ik wel jammer

      gr roelie

      Verwijderen