woensdag 3 oktober 2012

Edwin kaart

gemaakt voor opdracht van een vroegere vrienin


gebruikt de vierkante mal van anja van de laar

de schape  Die ster van nellie

scrap papier MME

de tekst clip punch  ponsjes van nellie

grote bloem  een  grote pons die ik op de beurs eens heb gekocht weet het merk niet meer  met een spijker brad

 dan nog een tekst van nicole  thise HUG  is for you  er bij  die super past bij de stempel van edwin 

alles weer ingekleurd met de copic markers

bedankt weer voor het kijken allemaal  leuk dat je even weer langs bent geweest


10 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuke kaart Roelie! Heel mooi in deze kleurtjes bij elkaar. Ook de details zijn prachtig. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wendy

    leuk dat je weer komt kijken en bedankt voor je compliment

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere kaart Roelie,hij is wel voor iemand die je sterkte wens,als opdracht van je vriendin dan natuurlijk, maar ik vind hem super gemaakt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel corrie

      voor je compliment

      en ja sterkte moest er zeker bij ze heeft de kaart al gezien en ze vond hem perfect zo

      groetjes roelie

      Verwijderen
  4. Hoi Roelie,
    Ik vindt je kaart super leuk geworden!! Gefeliciteerd met je opdrachten meid!
    Knuf, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel peet

      ja hij is ook goed gekeurd

      knuf roelie

      Verwijderen
  5. Een hele vrolijke kaart heb je gemaakt Roelie. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi marga

      leuk dat je ook even komt kijken meid

      en dank je wel

      gr roelie

      Verwijderen
  6. Roelie wat een super leuke kaart.
    Ik doe het even zo.. Ik begreep dat je donderdag naar de Creadoe gaat, dan is Diny er inderdaad niet... maar ik neem het die dag van Diny over. Dus je kan die donderdag rustig voor een kaartje aanschuiven.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel hanny

    o leuk dat jij het dan donderdags op de crea doe over neemt van diny

    zal ik doen voor een kaartje aanschuiven tot dan

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen