woensdag 29 augustus 2012

Chrismas Kids

omdat ik ook het hele jaar bezig ben met kerst kaarten maken

en deze net klaar heb   en met jullie wil delen

de allenieuwste  kerst stempels van nellie  chrismas kids  erg mooie stempels

daar mee heb ik gebruikt scrap papier  sukje maja  wat ik met een embossinmal  wat sneeuw stippen heb gegeven  en van pipoos een vel scrap papier helaas kan ik het merk hier niet meer op vinden

dan de nieuwe multiframe hartje  ook van nellie  super mooi met veel mogelijk heden  een hartjes bedeltje

de nieuw shape Die ster   en de kerst ponsjes  van nellie  voor de bloem en   takje marianne creatable

stempeltje  met copic en aquarel markers  ingekleurd  dan nog een stukje behang rand  en wat sneeuw op  de bolltjes en bontrand  met snow Writer als laaste nog wat stras steentjes  en een klein strikje


nog een paar closup foto,s





10 opmerkingen:

  1. Hoi Meid,
    Wauwww wat is deze kaart super gaaf geworden zeg!! Ja hij is erg leuk om te maken!!
    Knuf, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel peet

    hij is zeker heel gaaf om te maken

    knuf roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Roelie
    Ik vind het een prachtige kerstkaart,je hebt prachtige kleuren en papier gebruikt.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo corrie

    dank je wel voor je compliment

    ben er zelf ook erg content mee

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zeg Roelie, ze worden steeds mooier bij jou, hoe doe je dat toch? Een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel marjolein

    ik doe mijn best om er wat moois van te maken

    leuk dat je even komt kijken

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig geworden Roelie, ik vind het een toppertje.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Anita

    voor je compliment

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan Roelie, werkelijk prachtig! Ik vind de blauwe tinten ontzettend mooi bij elkaar. Heerlijk kerstgevoel! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel wendy

    voor je compliment

    dit geeft zeker een heerlijk kerstgevoel

    leuk dat je even weer langs komt

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen