donderdag 23 augustus 2012

agenda

zo ik heb eindelijk eens mijn agenda gescrapt


met mijn gewonnen  mariianne mal  van de candy



MME papier gebruikt  magnolia  met coala beertje  bloemen en  blaadjes ponsjes van nellie

vlinder rand tim holls    tekst van nicole  nog wat kant en lint  en gekochte kleine roosjes

alles weer ingekleurd met de copic markers  een paar stras steentjes er op

ook heb ik de achterkant gescrapt  met MME papier  ook wel eens leuk om te doen


bedankt weer voor het kijken gr  roelie













8 opmerkingen:

  1. Wow dat ziet er prachtig uit Roelie, vind je het niet zonde om hem te gebruiken of is het voor de sier, ik vind het echt prachtig ,leuk papier met mooie kleuren.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel corrie

      nee hoor vind het niet zonde om hem te gebruiken hij ligt hier gewoon op tafel ik scrap mijn agenda altijd staat veel mooier.

      het papier Van MME zit mooie paarstinten in daar hou ik van

      gr roelie

      Verwijderen
  2. Wat heb je dat schitterend gedaan Roelie, ik vind het echt super geworden, zo heb je een hele originele agenda die niemand anders heeft. Leuk.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wle anita

      ja ik vind een agenda zo kaal niet mooi en scrap ze altijd.

      ook de notieblokjes en nog een leuk kadootje om eventueel weg tegeven

      en voor je zelf staat het prachtig

      gr roelie

      Verwijderen
  3. Hoi meid,
    Wauww ik vindt hem super mooi geworden!!
    Knuf, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel peet

      voor je compliment

      ben er zelf ook heel content mee

      knuf roelie

      Verwijderen
  4. Het is een echt pronkstuk geworden! Leuk gemaakt,Roelie! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel irma

      en hij ligt hier op de tafel in de kamer en het staat erg mooi

      gr roelie

      Verwijderen