woensdag 26 februari 2014

bestie pan pastel

zo he he eindelijk weer een kaartje kunnen plaatsen heb het nog al druk momenteel met werken en nu met kleinkids die vakantie hebben  en een dagje hier zijn geweest en de oudste is blijven slapen  dan dinsdags mijn oppaskid  er bij super gezellig hoor en heb er weer van genoten maar nu even een dagje vrij om de dingen op PC te doen  waaronder deze kaart plaatsen

laast heb ik deze lieve bestie stempel gekocht vond haar zo lief  en is ingekleurd met de pan pastel waar ik in april een  leuke Ws  mee ga doen bij martine van joy  lijkt mij zo leuk om te leren

ook de vlinder rand de veertjes klein vlindertje  ovaal en bingo stempels  zijn met pan pastel ingekleurd

het scrap papier is van joy  ook de tekst in het ovaal  het takje is van memorie box nog een klein stukje ribbelkrton met gesso bewerkt  en deze keer gekochte bloemen er bij

dan wens ik jullie nog een hele fijne dag vandaag

en bedankt voor even weer langs komen

lieve groetjes roelie

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer prachtig gemaakt Roelie, heel erg mooi! Je hebt de kaart heel mooi opgebouwd met leuke stansen en details. Gezellig zo tijd doorbrengen met die kleintjes, dat lijkt me heerlijk genieten!
    Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel wendy voor je complimentjes

      ja het is zeker genieten met de kleintjes .

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  2. Wat een schatje Roelie, erg leuk met de tekst.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is schitterend Roelie, ik vind het een plaatje, zo ontzettend mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita

      voor je compilment van mijn kaart

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  4. prachtige kaart Roelie! lijkt me heel leuk dat inkleuren met pan pastels...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel jolanda

      leuk dat je bij mij komt kijken

      ja het lijkt mij ook heel leuk om de kneepjes eens te leren dat ga ik in april doen maar nu heb ik het gewoon zelf gedaan door goed te kijken wat huidskleuren waren die ze gebruikten en een paar andere kleurtjes er bij gekocht ook achtergrondjes maken is zo leuk om te doen .

      gr roelie

      Verwijderen
  5. Hoi Roelie,
    Wauw meid wat een gave kaart heb je weer gemaakt meid!

    Knuf, Peet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart weer zeg, ik hou wel van deze kleurtjes, maar dat wist je wel, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel jannie

      voor je compliment ja ik vind pastel tintjes ook altijd erg mooi

      lieve gr roelie

      Verwijderen