vrijdag 7 december 2012

Ster met magnolia

deze ster heb ik ontvangen van magreet van duymelot    het patroon er van en deze ster gemaakt

leuk om straks neer te hangen  met kerst

heb wit cartstock gebruikt  met scrap papier  van marianne

de hustkerst blaadjes  tak van marianne de ronde craft table  van marianne

ook de kerst tak van vorige jaar gebruikt  tekst van nicole  sneeuw vlok  ook marianne  het kleine bloemetje van  nellie  dan nog wat kant  klein ponsje ook van nellie

en de nestalbileti floral oval  daar op de  magnolia ingekleurd  met flexmarkers en copics

geprobeerd de kousen mooi glanzend te maken  met een Ws van nicole  die ze een keer voor gedaan had

ik vind deze tilda ook een een schatje hoor


straks mooi in de kamer hangen

zo jullie allemaal nog druk aan het freubelen zag ik  hier een beetje de fut er uit momenteel zijn ook rare dagen  en druk  maar o zo leuk

morgen gaan we sinterklaas vieren met kleinkids  en zondag onze trouwdag  dus dan komt er ook al niet veel van freubelen  maar ach het komt wel weer even en time out  en dan is het er wel weer .

fijne dag morgen dan maar want is al weer aardig laat

liefs roelie

9 opmerkingen:

  1. Eerst wil ik je feliciteren met jullie trouwdag Roelie, hoeveel jaartjes het zijn, ik wil raden 43 jaar, het is maar een gok hoor , maar ik hoor graag van je of ik er veel naast zit. nu even over je prachtige ster, wat heb je die prachtig gemaakt, alles klopt er op , je hebt ook mooie gekleurd, ik zou deze mooie ster een ere plekje geven in de boom, wat zal die stralen.
    Fijne Sint en een héle fijne trouwdag viering.
    Lieve groetjes
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel corrie het zijn er morgen 38 jaar getrouwd

      we gaan het gezellig maken lekker eten filmpje kijken spelletje doen

      dank je wel voor mijn ster ja ik vind hem zelf ok erg mooi geworden ga ik ook doen in de boom hangen straks

      jij ook nog een fijne dag

      groetjes roelie

      Verwijderen
  2. Hoi meid,
    Je ster is weer super leuk geworden!!
    Knuf, Peet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel peet

      hij komt straks in de kerst boom

      knuf roelie xxx

      Verwijderen
  3. Roelie wat een lieverd is dit! Prachtig gedaan en schitterend ingekleurd. Dat wordt het pronkstuk in de kerstboom. En nog van harte gefeliciteerd met je trouwdag! Dat er nog maar vele mogen volgen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel wendy

      ja zeker word het een pronkstuk in de kerst boom

      mijn trouwdag was super gezellig dank je wel voor je felecitatie

      gr roelie

      Verwijderen
  4. Wat ongelooflijk mooi gemaakt. Super gedaan.
    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen