zondag 14 februari 2016

valentijn post

mijn vriendin en ik hebben elkaar  voor valentijn  iets gestuurd en gister hebben wij samen de enveloppen open gemaakt toen we aan het bellen waren voor haar had ik een kaart gemaakt en merci doosje  allemaal mallen en stempel van nellie  dan nog deze mooie kaart  van martine op twich hadden  we dit bedacht elkaar een valentijn kaart  sturen zij moest er 15 doen en wij hebben  haar ook allemaal een kaart gestuurd    de mooie tuinstempel kaart heb ik van Petra mijn vriendin gekregen  h ben blij met allebei de kaarten die hier op de kast staan te pronken het laatste kaartje heb ik van martine gekregen

dan had ik ook voor mijn lief nog een Valentijns mercidoosje gemaakt dit vond hij erg leuk

en hebben jullie ook nog iets  ontvangen of gehad   voor valentijn 

bedankt voor het even weer langs komen gr roelie





8 opmerkingen:

  1. Hoi Roelie wat heb je een leuke creaties gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent goed bedacht met Valentijn Roelie, wij doen er niet aan, maar ik vind het wel leuk om alles te zien wat anderen hebben gekregen.
    Prachtige creaties hebben jullie voor elkaar gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Roelie,
    Wat een leuke dingen heb je gekregen zeg! Jou kaart en doosje voor mij staan nog steeds te pronken in mijn vitrinekast, ik ben er super blij mee!
    Knuf, Peet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel peet
      en geniet er lekker van meid

      knuf roelie xxxx

      Verwijderen