zondag 16 augustus 2015

crea spektakel kampen

Hoi allemaal

gister ben ik naar kampen geweest  naar het crea spektakel  eerst had ik wat Ws gevolgd
 van marianne bij sigrid  bij sannie  van sannie tv een kerst doosje  en binnen met inkt een kaart  gemaakt   met kerst bal in het midden  en nog bij nelle wat doosjes uitgestanst

het was een super leuke dag en zoals ik het nu bekijk  we nog mazzel met het weer hebben gehad af en toe een beetje regen  meer niet
dan hier even wat foto,s  van mijn aankopen en Ws die  ik heb gevolgd  verder nog een boottochtje gedaan en de winkelstaat door geweest altijd een gezellig  boel  en zo leuk dat het gewoon buiten is

wens ik jullie nog een fijne dag  gr roelie


4 opmerkingen:

  1. leuke workshops heb je gevolgd! Toffe aankopen ook!
    Tot binnenkort!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel nancy ja was erg leuk
      tot volgende week
      gr roelie

      Verwijderen
  2. Hoi Roelie,
    Leuke dingen heb je weer gekocht en gemaakt meid. Ik had je verslag al gehad via de telefoon, heerlijk dat je een gezellige dag hebt gehad!
    Knuf, Peet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel peet
      ja uitgebreid verslag heb je al gehad
      en was erg leuk
      knuf roelie xxx

      Verwijderen