zondag 5 juli 2015

Digi papernest doll surfing girl

deze digi is nu de wedstrijd bij tietshttp: de club en beschikbaar gesteld  door  christine  die deze figuurtjes maakt als digi en stempelhttp://www.the-papernest.com/blog/    ze hebben mijn hart gestolen dus wilde ik ook mee doen aan deze digi wedstrijd  ik heb een model kaart gepakt  uit de hj  die vond ik erg leuk  scrappapier  van joy unther de see  wat schelpe  stansjes van marianne de golfen zeepaardje  krap vogel vuurtoren van joy  de papernest doll heb ik ingekleurd met de fabercastell potloden   kleurtjes zomers gehouden in licht blauw en geel

zo hier heeft het flink geonweerd en geregend maar de  de zon staat al weer hoog aan de hemel dus word het nog benauwder ben ik bang pf  zo word het niet freubelen  helaas

heb nu ook 3 week vakantie  dus hoop dan toch nog wat te kunnen freubelen  lekker in de tuin

wens ik jullie nog een fijne dag en geniet van het mooie weer lekker in de schaduw  misschien

groetjes roelie

4 opmerkingen: