zondag 14 juni 2015

kaart papernest doll en agenda


de bovenste kaart  heb ik gemaakt met een nieuwe papernest doll stempel die ik voor mijn verjaardag had gekregen en eindelijk een kaart  mee kon maken hier voor heb ik de shape mal van dutch doobadoo gebruikt  ,één van mijn favoriete  dan heb ik de glass Die van nellie uit wit gestanst  dat is net een papieren kleedje ook de prachtige corn bloem van creative exspresion  weer gebruikt en de nieuwe zonnebloem stans van joy  er bij takjes  marianne en joy roosje ook marianne  streikjes van joy  tekst van Nicole  de stempel met faber castell potloden ingekleurd .

ook de agenda  die is niet zo groot   met de zonnebloemen van joy en bij vlinder  arianne en de ronde vlinder mal ook van joy  dan nog onder in de hoek een kleine swirl

zo gister een dag met de trein weg geweest  mooi zomer jurkje aan gedaan  hier was het toen nog heel warm maar hoe dichter we bij plaats van bestemming waren  hoe kouder het werd  br  dus  nu flink te pakken gekregen  daarvan  hadden we toch wat warms  mee moeten nemen  maar dat word dan weer een gesjouw met alles   vandaag even lekker rustig aan doen

wens ik jullie nog een fijne dag  toe  en bedankt voor het weer even langs komen

groetjes roelie

4 opmerkingen:

  1. Hallo roelie
    Wat een prachtige kaarten zie ik hier op je blog, leuke digi,s zijn dit hè, je hebt weer prachtig gekleurd, de kaarten heb je weer héél mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel corrie voor al je complimenten meid
    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Roelie,
    Wat een mooie creaties weer meid. Beterschap hoor!
    Knuf, Peet.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel peet voor je complimenten
      ben al wat opgeknapt gelukkig
      knuf roelie xxx

      Verwijderen