dinsdag 17 juni 2014

under the Sea


afgelopen vrijdag bij mijn markt koopman het see paardje  krab tekst en scrapblokje gehaalt de golfen komen nog   later  ik wist dat ik deze twee magnolia,s had  dus die passen perfect hier   bij  ook het huisje van mariane  en de schelpjes van marianne  dus van de in schapemal van dutch doobadoo  heb ik een easelkaart gemaakt  ook de nieuwe ster die ik heb gewonnen  met mijn labelkaart zit hier  op   wat echte schelpjes  die ik laast met de kleinkids  van schoonvader van mijn schoondochter had gezocht en mee genomen  nu hierop heb verwerkt  dan naruurlijk de ronde vlinderkaart  van joy en teksten van under the sea  ook het scrap papier  is een blokje hiervan   beide tilda,s  heb ik ingekleurd met de copic markers   mijn nieuwe vlaggetjs met de letters typwirther  er op  en nog een stukje soft board  roof  er bij

nou dat was het even voor vandaag wens ik jullie nog een fijne dag

groetjes roelie

o en deze kaart doet ook mee  met de wedstrijd van magnolia club  het thema diertje is

6 opmerkingen:

  1. Wat een superprachtige en schattige kaart!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel moo

      voor je complimenten

      groetjes roelie

      Verwijderen
    2. Dank je wel moo

      voor je complimenten

      groetjes roelie

      Verwijderen
  2. Wauw schitterend Roelie, hoe gaaf heb je dit gemaakt, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel,anita voor je complimenten

      lieve gr roelie

      Verwijderen