donderdag 3 april 2014

halo hier even weer  met eens een mannenkaart  altijd weer een hele uitdaging

had al een tijd geleden een scrapblokje  gekocht thema mannen en die heb ik nu gebruikt  geeft toch weer iets stoers    het vintage plaatje heb ik uit gerda,s shop  de scrabble letters er bij  de bingo kaartjes  mijn nieuwe filmstrip  van joy het ritjes  en  man van marianne  daar heb ik nog een blauw hoedje en jasje meegemaakt de rech hoekjes zijn van nellie  ook het fhoto frame onder vintage plaatje  ook vond ik dat er toch best één bloem op kon heb hier e daar wat gesso op gedaan  en walla  hij is weer gelukt

allemaal een fijne avond nog en morgen fijne dag

had een tandarts bezoek en oog controlle  vandaag   dat hebben we weer gehad nu weer tijd voor freubelen

bedankt weer voor jullie bezoekje hier altijd superleuk

gr roelie  

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige mannenkaart Roelie, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel anita

      voor je compliment meid

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  2. Hoi Roelie. Je kaart is echt heel erg mooi. Prachtig gemaakt. Leuke details. Mooie combi van het papier en mallen. Alleen 1 noot. jareg of jarig??? IK hoop dat je dit positief opvat, zo is het bedoeld hoor. Ik hoop dat je het lettertje even kunt vervangen. Dan wordt de kaart nog mooier. Succes . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel trijntje voor al je complimentjes ik twijfelde al met de E en de I mijn schoonmoeder was hier en die zei een E is de leeftijd he hi hi nee meid vind ik oke dat je dit even meld .

      gr roelie

      Verwijderen
  3. Hallo Roelie
    Prachtig is je mannenkaart, mooi papier, wat attent van Trijntje om je te attenderen op de letter.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel corrie voor je complimenten

      ja zeker vind ik ook heel fijn dat ze dit doet ik gooi het maar op de leeftijd he hi hi zal dit nog even veranderen

      lieve groetjes roelie

      Verwijderen
  4. mooie mannenkaart hoor!
    ben benieuwd naar je diva daisy hihi

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel ineke

      voor je compliment

      die gaat er ook aan komen Diva daisy

      groetjes roelie

      Verwijderen
  5. Hoi Roelie,
    Wat een super gave kaart weer meid!
    Knuf, Peet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer mooi gedaan Roelie, een erg leuke mannenkaart heb je gemaakt! Ook je vorige kaart is goed gelukt, moeilijk hoor zo zonder lijnen. Hopelijk was alles goed bij de tandarts en oogcontrole?
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel wendy

      nee is nog niet makkelijk zonder lijnen kleuren .

      bij de tandarts was alles oke gelukkig

      oogcontrole niet had helemaal geen coating er meer op zitten dus nieuwe glazen dus een dure maand april hier

      wens ik jou ook nog een fijn weekend toe al is het wel wat minder mooi weer helaas wel goed voor freubelen

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt zeg, ik vind zo'n kaart maken altijd een bezoeking, maar die van jou is schitterend xxx janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel jannie

      ja mannen kaarten blijven altijd en krim maar met wat meer stansen er voor word het wat makkelijker door maar ze horen er ook bij he

      lieve gr roelie

      Verwijderen