woensdag 20 november 2013

kerst kaart in andere kleuren

vandaag even twee kaartjes van mij  en wel deze dus ook   een kerst kaart in de kleur turcoise en paars  erg mooi bij elkaar  en met deze kaart wil ik graag mee doen met twee chalenges http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/ waar het thema een cadeautje op je kaart moet zijn  ik dus al mijn magnolia stempels op de kop  want wistdat  ik daar stempels van moest hebben    en ja gevonden  net als de achtergrond is ook van magnolia en zo leuk om eens weer bij te gebruiken  dan wil ik ook nog graag mee doen  met de chalenge s  van http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ waar het thema is een kerst kaart in  de niet traditieonele  kleuren moet zijn

dan heb ik voor deze kaart  weer de prachtige sneeuwvlokrand van noor gebruikt samen  met de grote sneeuwvlok  scrapapier  van boekevoordeel  want ook paars is moeilik te vinden in scrap papier  dan heb ik de ovale mal van marianne gebruikt  die achter de winter achtergrond gedaan  magnolia poes ook eens weer tevoorschijn gehaalt  daar een cadeautje achter geplakt  tilda en poes met de flexmarkers ingekleurd  had bij crea miep drie kleuren gekocht om eens zwart haar te kleuren   hier zijn de flexmarkers nu in de aanbieding  voor 2, 50 per stuk  dus heb je nog wat nodig sla je slag  dan nog een oudere tekst van magnolia  er bij  en nog wat witte frantage  blijft nog steeds leuk spul

wens ik jullie  een fijne dag  groetjes roelie

20 opmerkingen:

  1. Hoi Roelie,
    Wat een super gave kaart weer meid!
    Knuf, Peet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Roelie, mooie kleuren!
    Bedankt dat je meedoet met de challenge van DSCC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Roelie, wat 2 leuke kaarten heb je gemaakt, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Roelie, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kerstkaart in andere kleuren daar hou ik wel van :) Jou kaart is in deze kleuren schitterend!
    Bedankt voor het mee doen bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel anneke

      ja is ook altijd leuk eens ander kleurn voor je kerstkaart

      vind het ook leuk om aan mee te doen

      groetjes roelie

      Verwijderen
  6. Hoi Roelie,
    Wat is dit een leuke kaart zeg.En wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij DSCC.

    Liefs van Anja (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Roelie, leuk dat jij meedoet met de challenge van Time for Magnolia.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje! Gezellig dat je meedoet met de challenge van DSCC, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er perfect uit.
    Dank je wel voor het meedoen bij DSCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen