zondag 27 oktober 2013

Magnolia met een boodschap


deze kaart heb ik gemaakt om mee te kunnen  met deze chalenge van http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/

zoals de titel al zegd verwerk een boodschap in je kaart  nou die zit er wel in dacht ik

dan heb ik gebruikt voor deze kaart  allemaal noortjes deze keer  de vlinder rand de vierkant  de strik  bingo kaartjes  vintage bloem en de lange vintage mal  dan een label gemaakt die ingekleurd met disterss inkt en zijkant bewerkt met een stempel van unique tekst is van  hero arts  al een oudje maar nog steeds erg mooi vind ik  scrappapier is deze keer van axtion en dan nog de prachtige magnolia  uit de london serie ingekleurd met de flexmarkers

wens ik jullie nog een fijne zondag toe  het is nu toch echt wel herfst dus lekker freubel weer

bedankt weer voor het langkomen  erg gezellig even

lieve groetjes roelie

22 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Roelie, dit heb je weer heel mooi gedaan! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw Roelie, wat een schatje van een kaart, mooi gekleurd en prachtige mallen.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Roelie!
    Heerlijk al dat roze...
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij DSCC!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel wilma

      vond het een superleuke uitdaging om aan mee te doen

      gr roelie

      Verwijderen
  4. Wat is je kaart schitterend Roelie, ik vind het een pracht van een kaartje en helemaal in mijn kleur, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel anita
      ja wij houden van rose he hi hi

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  5. Wat een HEERLIJK roze "boodschappen"kaartje is dit Roelie. Heel MOOI gemaakt.
    Nog een fijne avond toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel wilma

      voor je complimenten

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  6. Schitterende kaart! Leuk die verstopte boodschap :)
    Bedankt voor het mee doen bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel anneke

      voor je complinmenten van mijn kaart

      was leuk om mee te doen

      gr roelie

      Verwijderen
  7. Hoi Roelie,
    Wauw meid wat een super gave kaart weer!!
    Knuf, Peet. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel peet

      voor je compliment meid

      knuf roelie xxx

      Verwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje! Heerlijk zo in het rose.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van DSCC.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel karin

      voor je compliment

      en vond het een leuke uitdaging

      gr roelie

      Verwijderen
  9. Wat een lieverdje zeg.....in mijn favoriete rose en duidelijk met een boodschap.....supers! Fijn dat je meedoet bij DSCC, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel plony

      helaas niet gewonnen zag ik al maar was leuk om mee te doen

      gr roelie

      Verwijderen