zondag 4 augustus 2013

Vintage kaart

deze kaart is een variatie  van de kaart die jannie had gemaakt uit het blaf creatief met kaarten

het prachtige borduurmalletje is van ann  een oudere multiframe van nellie als doily  schape Die  vintage  plaatje van nellie  en ook de rose bloemen en takjes zijn van nellie

dan het prachtige vintage scrap papier van Amy desig  kraft papier en wit

ook zitten er nog pareltjes op  maar door het scannen wat blauw gworden  maar zijn wit hoor

helaas kan ik steeds de typ foutjes niet verwijderen  de Pc heeft kuren

wens ik jullie nog een fijne dag toe  en freubelse  want het is nu minder warm

heb ook lekker buiten in de tuin zitten freubelen  en een gadenia bloem gemaakt  die janet als tutorial heeft staan zo leuk om te doen  de kaart houden jullie nog te goed

we hebben nog één week vakantie en gaan nog dingen doen word nog vervolgd

groetjes roelie

8 opmerkingen:

  1. Prachtig is je kaart Roelie, mooi met de geborduurde rand,geniet nog van je vakantie en weer tot snel.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel corrie

      voor je compliment

      en gaan we nog doen hoor genieten

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Roelie, ik vind hem schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie weer mooi ! Een prachtig begin van mijn dag, schitterend!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel antoinette

      voor je compliment van mijn kaart

      vintage is toch ook erg leuk om te maken

      gr roelie

      Verwijderen
  4. Mooi kaartje Roelie, ik vind het borduurwerk erg mooi erbij!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel karin

      voor je compliment van mijn vintage kaart

      gr roelie

      Verwijderen