zondag 18 augustus 2013

OLD Letter rose

even een wat simpeler kaartje  met deze prachtige rose stempel  van joy

hiervoor heb ik gebruikt kraft papier  scrapapier van maja

de ster van nellie de prachtige hoekjes  van de nieuwe vierkante mal van joy  een papieren kleedje

de brief heb ik met distrees inkt ingekleurd  met de kleur walnut  de rose  met fabercastel potloden  de postzegel ook

dan nog een bloem  magnolia er bij

wens ik jullie allemaal nog een fijne dag verder en bedankt voor het weer even langs komen erg gezellig vind ik dit

gr roelie

9 opmerkingen:

  1. Hallo Roelie, jij vind dit misschien simpel, na al die Besties kleuren mag dat ook wel even.
    Ik vind deze stempel ik prachtig, je kaart is weer helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel corrie

    net als je zegt deze kaart is anders dan de bestie daarom iets minder er op maar is toch wel mooi geworden zo

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw schitterend Roelie, ziet er prachtig uit, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en prachtige roos!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Roelie, wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze geweldige stempel! Mooi gedaan meis. Ook je vorige Bestieskaarten zijn prachtexemplaren.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel wendy

      voor de complimenten van al mijn kaarten

      lieve groetjes roelie

      Verwijderen
  6. Dank je wel anneke

    leuk dat je komt kijken op mijn blog

    en mijn volger bent geworden

    welkom op mijn blog

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen