maandag 20 mei 2013

magnolia met beertje

hier ben ik even weer

heb het momenteel erg druk met alles verjaardagen werken oppassen etc  allemaal erg leuk hoor

maar minder tijd voor dit soort dingen

maar wil jullie toch even mijn kaartje  laten zien  die ik voor mijn jongste kleindochter heb gemaakt  die in juli 1 jaar word

deze magnolia vond ik zo schattig met het beertje er bij

deze keer veel van nellie gebruikt de multiframes de nieuwe schape Die de floral punch bloemen

alles weer ingekleurd  met de flexmarkers 

het alfabeth en vlaggetjes zijn van joy scrap papier is van pipoos

wens ik jullie nog een fijne dag gr roelie

10 opmerkingen:

  1. Oh ja wat een superschattig kaartje Roelie, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Roelie, het is weer een schatje en wat heb je mooie kleuren gebruikt! De mal van Nellie Snellen is ook erg mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel cindy

      voor je compliment

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Roelie, zoveel mooie details erop en prachtig gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel cora

    voor al je complimenten

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet soms niet meer wat ik moet schrijven Roelie, het is een beetje eentonig, maar je kaarten zijn zo mooi, dus is de tekst meestal hetzelfde, wat een schattige kaart voor je kleindochter die 1 jaar wordt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel corrie

      geeft niks dat je steeds het zefde zegt ik hoor het graag

      lieve gr roelie

      Verwijderen