woensdag 29 mei 2013

flower Girl

deze stempel heb ik ook gebruikt met de Ws bij sonja Crea Miep  die laast heb gedaan

met de flexmarkers en promarkers

ik vind de stempel heel geschikt voor wat oudere meisjes  nu is mijn oudste oppaskind volgende maand jarig  en daar heb ik d eze kaart voor gemaakt

heb van alles wat gebruikt de multiframe van  nellie  + hart de bloemen en tak van joy dan de prachtige vintage bloem tekst van nicole scrappapier van alles wat MME en boekevoordeel

vlinder van sheer lyn

en dit heb ik e r van gemaakt


allemaal een fijne avond  gr roelie

13 opmerkingen:

  1. Ohh prachtig met al die kleuren dp en de mal erachter! Echte meidenkaart met het passende afdrukje!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel antoinette

      vond ik ook een echte meidenkaart

      gr roelie

      Verwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Roelie ik vind hem prachtig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Roelie, Het is een prachtige kaart geworden. Leuke stempel. Ik zie in ieder geval dat bij jou het zonnetje heeft geschenen, nou hier niet hoor. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel cindy

      ja klopt dinsdag was het hier prachtig weer dus lekker buiten geweest

      gr roelie

      Verwijderen
  4. Hallo Roelie, wat heb je een prachtige kaart gemaakt, wat een leuke stempel, wat heb je ook mooi gekleurd, ik ben er weg van zo leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel corrie

      voor alle complimenten

      lieve gr roelie

      Verwijderen
  5. wat een mooie kaart!
    die mal van nellie is ook leuk
    mijn dochter van 10 zou dit kaartje ook wel graag ontvangen denk ik!!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel ineke

      ja dat denk ik ook wel dat jou dochter van 10 jaar dit kaartje wel zou willen ontvangen

      gr roelie

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige kleurige kaart is dit zeg, heel mooi gemaakt, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen