vrijdag 13 januari 2012

Gr even balen hier

want kan op mijn blog al een paar dagen niet bij iedereen een reatie geven

de Pc loopt steeds vast  want heb al weer heel wat mooie dingen gezien  en wilde dus reageren maar nada noppes  een paar blogs lukt wel maar de rest niet mijn man zegt ligt aan de server maar bliijf heel vervelend

dus annet als je dit leest weet  je waarom ik even niet terug kan reageren

maar bedankt voor je complment op mijn magnolia kaart

hoop dat dit tijdelijk is


heb al weer wat kaartjes gemaakt maar kan nog even niet plaatsen  want  is voor een  valentijns swapp  en vriendin  maar ze komen zo snel als kan hier  te staan .

groetjes roelie

2 opmerkingen:

  1. Ja erg hè als je computer traag is. Ik las op diverse blogs(Arjette) dat je GOOGLEchrome kunt downloaden. Ik heb het vanmorgen ook gedaan nadat hij ook elke keer vastliep. Het duurt een paar minuten en hup ik had een snelle verbinding. Hij blijft niet meer haperen en je kunt snel een berichtje geven. Ik ben happy! Probeer het, misschien ook de oplossing voor jou.
    SUC6! laat het even weten aan me? zou ik leuk vinden.xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annette

    wij hebben chrome gedownload
    maar het wou nog steeds niet nu heb ik zelf weer een kaartje geplaast en walla ik kan weer overal reageren gelukkig dus ik ben ook weer happy

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen